Translate

donderdag 12 juni 2014

Plannen voor de winter

Zo, het koude weer en de donkere dagen staan weer voor de deur. Karosserie- en spuitwerk
bergen we voorlopig dan maar op en we doen wat we kunnen nu.
Op de planning staat het vervangen van transmissie- en motorolie, hiervoor zijn de oliën al besteld.
15W40 voor de motor en ATF 220 voor de transmissie, volgens de Haynes manual mag dezelfde 15W40 van de motor ook in de transmissie gebruikt worden maar ik ga toch voor de hoogwaardige minerale ATF 220. Verder blijf ik de komende maanden zoeken naar, voor mijn project cruciale, onderdelen zoals een Fiat Panda 30 cilinderkop en een Dellorto FZD carburateur. Met 1 van deze 2 ga ik te werk om wat meer vermogen uit de motor te krijgen.


Panda 30Image Hosted by ImageShack.us  Dellorto FZD Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Verder ga ik komende weken nog wat detailwerk bestellen zoals witte knipperlichten vóór en opzij en nieuwe koplampen